המערכות המובילות לניהול פרויקטים

כפי שנלמד במסגרת קורס ניהול פרויקטים, בשוק העבודה מחפשים מועמדים בעלי ידע וניסיון במערכות המובילות בתחום. מי הן המערכות הבולטות ומה חשוב לדעת על כל אחת מהן? מאמר היכרות.

WRIKE

פלטפורמה לניהול פרויקטים המעניקה כלים למשתמש כדי לתכנן את הפרויקט ולייעל את זרימת העבודה. המערכת מאפשרת להציג את הסטטוס של כל פרויקט ולהתאים את המערכת לפי דרישות ספציפיות של ארגון. WRIKE מפשטת מאוד את ניהול הפרויקט עם פיצ'רים שמשדרגים את תהליך העבודה, כמו תרשימים אינטראקטיבי ולוחות מחוונים בהתאמה אישית לפי סוג הצוות (כמו למשל, צוותי שיווק או ניהול מוצר).
ניתן לבצע עדכונים ודיווחים בזמן אמת וכן להשתמש באפליקציה תומכת למובייל שמאפשרות גישה חופשית לפרויקטים מכל מקום, יצירת משימות וניהול עומס העבודה כאשר למערכת ולאפליקציה מאפייני אבטחה מתקדמים.
גולת הכותרת היא האינטגרציה בין פרויקטים, כך שמי שמנהל מספר פרויקטים במקביל יכול ליהנות מגישה אליהם ישירות מ-
 WRIKE. המערכת מוצעת במספר מסלולים בעלויות שונות מגרסה חינמית דרך מערכת מקצועית ועד מערכת Enterprise.

dapulse  – עכשיו נקראת Monday

monday.com לשעבר dapulse היא פלטפורמה מבוססת ענן לניהול פרויקטים דיגיטליים וניתן להשתמש בה למטרות שונות כמו תהליכי גיוס, העלאת קמפיינים שיווקיים, מעקב אחר תהליכים עסקיים ועוד.
היתרונות של השימוש במערכת הם רבים מהתאמה אישית לפי הצרכים ועד שימוש בתבניות מוכנות מראש, כאשר הפעילות במערכת אינטואיטיבית ופשוטה לשימוש. ניתן ליהנות גם ממשק עם מחוונים ויזואליים, התראות אוטומטיות, תצוגת ציר זמן וסביבה ליצירת שיתופיות בין קבצים ומפרטים שונים. ניתן לשלב גם יישומי צד ג' 
Google Drive, Dropbox, Pipedrive, Google Calendar, JIRA, MailChimp ואחרים. ניתן לבצע מנוי חודשי.

TRELLO

מערכת שמסייעת לעבודה בין צוותים המאפשרת ליהנות מאוטומציה מובנית עם מגוון פקודות בהתאמה אישית. ל- TRELLO גם אפליקציה לארגון כל הפרויקטים והעבודה בשתי הדרכים פשוטה על ידי מנגנון גרירה ושחרור לתוך הלוח למעקב אחר התקדמות הפרויקט. ניתן להוסיף הערות ולהשתמש במערכת גם במצב לא מקוון. באמצעות המערכת ניתן לאפשר לצוות שלם לשתף פעולה בין אם באמצעות שליחת קבצים או השתתפות בדיונים וכמו כן, המערכת מאפשרת לבצע תיעדוף של משימות והכל תחת תקני אבטחה מתקדמים וניתן לסנכרן אותה עם מגוון תוספי צד ג'.

ASANA

פלטפורמת ניהול עבודה המאפשרת לצוותים להישאר ממוקדים במשימות ולנהל פרויקטים בדרך יעילה. באמצעות המערכת אפשר ליצור תוכנית פרויקט חזותית ולעקוב אחר הפרויקטים לאורך כל שלב, לבנות סדר עדיפויות ולקבוע יעדים, להקצות משימות ולשתף קבצים והכל ממקום אחד.  
ASANA מאפשרת ליצור, לאחסן ולשתף קבצים ומסמכים עם הצוות מכל מקום כמו Dropbox, Google Drive וכן להעביר את תוכנית הפרויקט מגיליונות אלקטרוניים שונים למערכת, כמו גם ליצור טפסים, שדות מותאמים אישית, יצירת כללים והתראות, להגדיר אבני דרך למשימות כסימני מפתח להתקדמות והכל בגישה נוחה.

JIRA

כלי פופולארי לניהול פרויקטים בעיקר בקרב צוותי פיתוח תוכנה המותאם לעבודה בשיטת "פיתוח תוכנה זריז". היתרון הבולט הוא שמדובר בתוכנה בה כבר משתמשים מתכנים רבים, כך שהיא מסונכרנת עם עבודתם ולא נדרשת תוכנה נוספת לניהול פרויקטים וכמו כן היא מותאמת לשיטת העבודה העכשווית בשיטת פיתוח תוכנה זריז והיא ניתנת להתאמה אישית ותומכת בתוספים שונים וניתן לייבא אליה קבצים ממקוות שונים, לעדכן את המשימות ולבצע מעקב לקבלת החלטות עסקיות בזמן אמת מבוססות נתונים.

קורס ניהול פרויקטים יכיר לכם את התוכנות והפלטפורמות המובילות בתחום ניהול הפרויקטים.

רוצה להתייעץ או לדבר איתנו?​

זה המקום להשאיר פרטים, מבטיחים לחזור אליך בהקדם

בודק...