page up
envelopeלהשארת פרטים

ניהול שירות וחווית לקוח, ניהול רכש וקניינות וניהול פרויקטים הינם תפקידים הדורשים התמקצעות רבה והיכרות עם המגמות המשתנות בשוק. התפקידים הללו משלבים אתגרים ניהולים, מיומנויות בינאישיות וקשרים בתוך הארגון ומחוצה לו, לצד עמידה מתמדת ביעדים.

כשזה נוגע לשירות, רכש וניהול פרויקטים, חשוב להיות עם יד על הדופק, להתעדכן ולמתג את עצמכם כמנהלים שיכולים להוביל מהלכים חשובים בענף.

כלים מקצועיים לצד כלים ניהוליים!

שלושת עולמות הידע של שירות, רכש ופרויקטים דורשים למידה מתמדת - מדובר בתחומים שמתעדכנים כל הזמן, מתפתחים ומשתנים ככל שעולם העבודה משתנה. כניסתן של טכנולוגיות חדשות, עובדים חדשים שנכנסים לשוק העבודה והלקוחות שדורשים מענה מהיר פשוט וזריז - כל אלה מהווים גורמים משמעותיים להצלחה הארגון ומנהלי שירות, רכש ופרויקטים נדרשים לתת מענה ופתרונות יצירתיים לנושאים אלו.

הקורסים בתחומים אלו משלבים הרצאות אורח ממנהלים בכירים במשק, סימולציות וניתוחי Case Study כדי ליישם את החומר הנלמד בצורה האפקטיבית ביותר.

 

 

קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך

icon
קורס שירות וחווית לקוח

40 שעות אקדמאיות

דווקא היום יותר מתמיד, ארגונים רבים מבינים שאין דבר יותר דינאמי מטעמי וציפיות  הלקוח מהארגון. במציאות המורכבת והמשתנה, ובטח בעידן של משבר, הלקוחות מצפים מן הארגונים להשתפר, להתקדם ולספק חוויה יוצאת דופן, גם בדיגיטל וגם במישור האנושי הפיזי. אם נסתכל על הארגונים המובילים בעולם, נראה שמה שמבדל אותם אל מול המתחרים זה לרב אסטרטגיה ארגונית הממוקדת בלקוח וביצירת חוויה לא פחות ממעולה. לדעתנו, לנהל את מערך השירות בארגון זו משימה לא פשוטה אך מרתקת. היא מציבה את מנהל השירות בצומת קבלת ההחלטות ומאפשרת לו להוות ערך אמיתי וגורם משפיע לעמידה ביעדי הארגון ולשיפור הביצועים. אבל מעבר לזה, לנהל שירות בארגון זה לא פחות משליחות – לגעת בכל לקוח, במקום ובדרך שבה הוא רוצה לחוות את הארגון ולייצר לו חוויה זכירה, פשוטה וייחודית. אז איך עושים את זה נכון בעידן הדיגיטלי ? אילו טכנולוגיות קיימות כיום בשוק ? מדוע חשוב להשקיע גם במישור הפיזי ? ואיך קשורה חווית העובד לחווית לקוח הקצה ? הקורס מלווה בהרצאות אורח של סמנכ"לי שירות מהחברות המובילות במשק הישראלי ויספק היכרות מעמיקה עם עולם ניהול השירות.

ספרו לי עוד
ספרו לי עוד

נשמח לייעץ, ללוות ולענות על כל השאלות

אני מסכים/ה שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של המי"ל בע"מ וקבוצת מטריקס הזמינה כאן.

המידע שייאסף יישמר במאגר מידע מס' 990051484 הרשום בפנקס מאגרי המידע. להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.