page up
envelopeלהשארת פרטים

ניהול שירות וחווית לקוח, ניהול רכש וקניינות וניהול פרויקטים הינם תפקידים הדורשים התמקצעות רבה והיכרות עם המגמות המשתנות בשוק. התפקידים הללו משלבים אתגרים ניהולים, מיומנויות בינאישיות וקשרים בתוך הארגון ומחוצה לו, לצד עמידה מתמדת ביעדים.

כשזה נוגע לשירות, רכש וניהול פרויקטים, חשוב להיות עם יד על הדופק, להתעדכן ולמתג את עצמכם כמנהלים שיכולים להוביל מהלכים חשובים בענף.

כלים מקצועיים לצד כלים ניהוליים!

שלושת עולמות הידע של שירות, רכש ופרויקטים דורשים למידה מתמדת - מדובר בתחומים שמתעדכנים כל הזמן, מתפתחים ומשתנים ככל שעולם העבודה משתנה. כניסתן של טכנולוגיות חדשות, עובדים חדשים שנכנסים לשוק העבודה והלקוחות שדורשים מענה מהיר פשוט וזריז - כל אלה מהווים גורמים משמעותיים להצלחה הארגון ומנהלי שירות, רכש ופרויקטים נדרשים לתת מענה ופתרונות יצירתיים לנושאים אלו.

הקורסים בתחומים אלו משלבים הרצאות אורח ממנהלים בכירים במשק, סימולציות וניתוחי Case Study כדי ליישם את החומר הנלמד בצורה האפקטיבית ביותר.

 

 

קורסים בתחום שיכולים לעניין אותך

icon
קורס שירות וחווית לקוח שימוש בכלים וטכנולוגיות AI

40 שעות אקדמאיות

ניהול מערך שירות בארגון זו משימה לא פשוטה אך מרתקת. היא מציבה את מנהל השירות בצומת קבלת ההחלטות ומאפשרת לו להוות ערך אמיתי וגורם משפיע לעמידה ביעדי הארגון ולשיפור הביצועים. מעבר לזה, לנהל שירות בארגון זה לא פחות משליחות – לגעת בכל לקוח, במקום ובדרך שבה הוא רוצה לחוות את הארגון ולייצר לו חוויה זכירה, פשוטה וייחודית. בנוף העסקי המתפתח והמציאות המורכבת והמשתנה, הלקוחות מצפים מהארגונים להשתפר, להתקדם ולספק חוויה יוצאת דופן, גם בדיגיטל וגם במישור האנושי הפיזי. קורס זה נועד לספק לכם הבנה עמוקה בעולם השירות וחווית הלקוח ולצייד אתכם בידע ובכישורים ליצירת אינטראקציות חיוביות וייחודיות. למעשה, אם נסתכל על הארגונים המובילים בעולם, נראה שמה שמבדל אותם אל מול המתחרים זה לרוב אסטרטגיה ארגונית הממוקדת בלקוח וביצירת חוויה לא פחות ממעולה. אז איך עושים את זה נכון בעידן הנוכחי? כשארגונים שואפים לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות של צרכנים עכשוויים, עולם הבינה המלאכותית (AI), בין היתר, מהווה כלי דינאמי שעשוי לחולל מהפכה באופן שבו השירותים מוצעים תוך יצירת חוויות שירות נדירות ללקוח. יכולות ה-AI מאפשרות לחברות לקבל תובנות לגבי העדפות הלקוחות, לצפות צרכים ולהתאים אישית אינטראקציות בקנה מידה חסר תקדים. שילוב כלי AI בקורס מאפשר חשיפה לאסטרטגיות ומיומנויות לחולל מהפכות בתהליכי השירות. נדגים כיצד AI משפרת את מסע הלקוח, מייעלת את מערכות השירות ליצירת חוויות מותאמות אישית לכל לקוח. הקורס מלווה בהרצאות אורח של סמנכ"לי שירות מהחברות המובילות במשק הישראלי ויספק היכרות מעמיקה עם עולם ניהול השירות.

ספרו לי עוד
ספרו לי עוד

נשמח לייעץ, ללוות ולענות על כל השאלות

אני מסכים/ה שהמי"ל בע"מ תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של החברה הזמינה כאן.

להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.