כנס השירות וחוויית הלקוח, ביוזמת המרכז הישראלי לניהול (המי"ל), הוא האירוע המרכזי ביותר בישראל בתחום השירות וניהול חוויית הלקוח. הכנס מתקיים מדי שנה ומביא תחת קורת גג אחת מאות מנהלים, מומחים ויועצים מהארגונים המובילים במשק. בכנס נחשפים המשתתפים לחדשנות העדכנית ביותר בעולם השירות, לשיטות עבודה פורצות דרך ולכלים פרקטיים לשיפור חוויית הלקוח.
לצד ההרצאות והמפגשים, מתקיים גם טקס ההכרזה על הזוכים בתחרות המצוינות בשירות וחוויית לקוח, תחרות שנתית המתקיימת זו השנה ה-22 ברציפות, אשר משקפת את המהלכים החדשניים והמשפיעים ביותר בתחום.
שיא חדש במספר המועמדים לתחרות CX 2025
למעלה מ־30 ארגונים מהמגזר העסקי, הציבורי והבריאותי ניגשו השנה לתחרות, שנחשבת לוותיקה והמובילה בישראל בתחומה. השנה נרשמה עלייה חדה במספר ההגשות בהשוואה לשנים קודמות, עדות למודעות הגוברת לחשיבות השירות וחוויית הלקוח כגורם אסטרטגי להצלחה.
במסגרת התחרות הוגשו מועמדויות ל־13 קטגוריות הצטיינות, בהן:
-
השירות כשותף אסטרטגי
-
פשטות בשירות
-
חוויית שירות לעובד
-
השירות במגזר הציבורי
-
פרסונליזציה ובניית מסעות לקוח מותאמים
-
טכנולוגיה בשירות
-
שירות בעולם המוקדים
-
שירות בעמותות
ועוד קטגוריות נוספות, המשקפות את רוחב היריעה של תחום השירות בעידן הדיגיטלי.
מי הם הארגונים המשתתפים?
בין הארגונים שניגשו השנה ניתן למצוא שורה ארוכה של שמות מוכרים, בהם: עיריית נס ציונה, עיריית רמלה, יד שרה, מור – המכון למידע רפואי, מזרחי טפחות, מפעל הפיס, הרצליה מדיקל סנטר, Morning, תדיראן, הקרייה הרפואית רמב"ם, הסוכנות היהודית, דואר ישראל, ישראכרט, פרטנר, FedEx, ביטוח לאומי, חברת החשמל, AIG, Cal, קולטאקט, קבוצת ח.י, עמותת תפוח, המרכז הרפואי וולפסון ועוד רבים אחרים.
הגיוון המרשים מעיד על חדירה עמוקה של תחום השירות לא רק בעולם העסקי, אלא גם בגופים ציבוריים וארגוני בריאות, שמבינים כי חוויית הלקוח היא מרכיב מהותי באמון הציבור ובהצלחת הארגון.
עלייה במודעות לנושא השירות
הצמיחה במספר המועמדים לתחרות והשונות הרחבה בין הארגונים המשתתפים מדגישות את החשיבות הגוברת של תחום השירות בישראל.
מגמה זו באה לידי ביטוי גם בדבריה של גלי קארינה שרי, מנהלת המי"ל בכתבה שפורסמה בדה מרקר: "אנו שמחים לראות עלייה משמעותית במודעות של ארגונים לנושא השירות וחוויית הלקוח, במיוחד בקרב גופים ציבוריים וארגונים המעניקים שירותי בריאות. הזכייה בתחרות השירות וחוויית הלקוח הפכה לסמל סטטוס משמעותי עבור הארגונים הזוכים. בנוסף, אנו עדים לכך שמהלכים שהוצגו בתחרות בשנה מסוימת הופכים בשנה שלאחר מכן לסיפורי הצלחה שמגדירים את הסטנדרט בשטח."
לסיכום, הכנס מציע הזדמנות חד־פעמית לפגוש מקרוב את האנשים המובילים בתחום, להיחשף למהלכים פורצי דרך וללמוד כיצד שירות מצוין מייצר ערך אמיתי לארגון.
טקס ההכרזה על הזוכים בקטגוריות השונות יתקיים כחלק מכנס השירות וחוויית הלקוח, שייערך השנה ב־16 בספטמבר 2025 באולם האירועים גבריאל בנס ציונה, בהשתתפות מאות מנהלים, בכירים ויועצים מעולמות השירות, השיווק והניהול.
לפרטים נוספים ולהרשמה: כנס השירות וחוויית הלקוח 2025